Angajații SA „Moldovagaz” învață cum să comunice mai eficient cu clienții, pentru a ridica calitatea deservirii acestora

SA „Moldovagaz” pune accent pe sporirea calității serviciilor prestate în Centrele pentru relații cu consumatorii din cadrul Secțiilor teritoriale de furnizare a gazelor naturale. 

În acest scop, în acest weekend, angajați ai SA „Moldovagaz” au participat la un training de instruire privind comunicarea eficientă în relația cu consumatorii. 

În cadrul trainingului, angajații SA „Moldovagaz” care interacționează cu consumatorii, au fost familiarizați cu diverse aspecte ce vizează schimbarea atitudinii în relația cu clienții și aducerea acesteia la un nivel de excelență.

Totodată, în cadrul trainingului au fost scoase în evidență exemple de bune practici pentru o comunicare eficientă în scopul scăderii reclamațiilor și creșterii gradului de satisfacție al consumatorilor.

Astfel de traininguri vor avea loc sistematic, pentru a încadra întregul personal din Centrele pentru relații cu consumatorii și a crește continuu abilitățile și profesionalismul angajaților SA „Moldovagaz”.

Partajează Share Tweet