Este lansat serviciul de suport consumatorilor în baza mesagerului „Telegram”

SA „Moldovagaz” a implementat un sistem de suport pentru consumatori și pe baza mesagerului „Telegram” (https://t.me/MoldovagazSupportBot). Potrivit serviciului relații publice al companiei, întrebările din partea consumatorilor sunt acceptate în regim 24 din 24 de ore, în timp ce răspunsurile sunt oferite după ce acestea au fost procesate de specialiștii companiei de luni până vineri.

Totodată, întrebările apărute pot fi soluționate prin apelul telefonic la numărul unic 1304, disponibil în toată țara, sau prin intermediul serviciului „Cabinetul personal al consumatorului”. Înregistrarea și folosirea opțiunii pe site-ul www.moldovagaz.md sunt gratuite. Accesând contul său, utilizatorul poate verifica istoricul de consum pentru ultimele 12 luni, precum și bilanțul curent al acestuia.

Alte opțiuni oferite din Cabinet includ posibilitatea de a expedia la distanță indicii curenți ai contorului, precum și să fie descărcată și achitată factura în regim online. Totodată, consumatorul poate lăsa online cererea pentru a resemna sau rezilia contractul, să se adreseze pentru suport la contact-centrul întreprinderii, precum și să plaseze reclamații.

Serviciul este disponibil atât pentru consumatorii casnici, cât și pentru cei noncasnici (persoanele juridice). Mai mult, arhitectura cabinetului personal permite să fie corelate mai multe locuri de consum a gazelor naturale la un singur cont. La fel, indicii contorului pot fi expediați prin intermediul aplicației Viber ChatBot.

La fel, Centrul relații cu consumatorii al SA „Moldovagaz”, situat în municipiul Chișinău, strada Pușkin, 64, a lansat recent serviciul de programare preventivă pentru vizitatori. Pentru aceasta este necesar să fie apelat numărul unic 1304 și să fie informat operatorul referitor la data și ora preferabilă de venire, după ce consumatorului îi va fi oferit codul de înregistrare.

După venirea la centru la ora stabilită, consumatorul urmează să introducă codul său în terminalul rândului electronic, să primească un tichet cu indicarea numărul ghișeului operatorului care îl așteaptă și, astfel, să exercite opțiunea de deservire prioritară. În cazul în care consumatorul și-a uitat numărul de înregistrare, el urmează să apeleze încă o dată la numărul 1304 și după ce îi va comunica operatorului numele și prenumele, precum și data și ora programării, îl va primi din nou.

Serviciul îi permite consumatorului nu numai să-și planifice optim ziua și agenda sa, dar și să fie redus semnificativ timpul petrecut în centru. Aceasta se datorează faptului că în cadrul înregistrării telefonice operatorul clarifică împreună cu consumatorul toate detaliile, legate de vizita sa, și astfel va putea pregăti în prealabil toate informațiile sau documentația necesară.

Programul de lucru al Centrului relații cu consumatorii din capitală este în zilele de luni, marți, joi și vineri de la orele 8.00 până la 18.00, în ziua de miercuri de la 08.00 până la 20.00, iar în ziua de sâmbătă de la 08.00 până la 13.00. Toți angajații sunt asigurați cu mijloace de protecție personală, inclusiv măști și mănuși de unică folosință. La intrare și în încăperi sunt instalate recipiente cu soluții de dezinfectare a mâinilor pentru consumatori.

Partajează Share Tweet