Compania noastră gestionează în prezent exclusiv activitatea debitorială. Vă invităm să consultați lista întrebărilor frecvente. În cazul în care nu regăsiți răspunsul dorit, vă rugăm să ne adresați întrebarea AICI
Activitatea debitorială se referă la gestionarea datoriilor acumulate de către consumatori față de SA „Moldovagaz” până la data de 31.08.2025.
În cazul în care aveți datorii restante aferente perioadei în care SA „Moldovagaz” a fost furnizorul de gaze naturale. Facturile curente trebuie achitate către noul furnizor.
Vă puteți adresa prin rubrica Contacte (în dependență de categorie: debitor persoană fizică sau debitor persoană juridică) sau apela la numărul unic (1304) pentru verificarea situației financiare.
Achitarea se poate face prin canalele de plată obișnuite (terminale de plată, internet banking, oficiile poștale etc.), folosind datele de plată indicate în notificarea primită de la SA „Moldovagaz” sau on-line accesînd rubrica ”Achită factura”.
Neachitarea datoriilor poate duce la inițierea procedurilor legale de recuperare a creanței, inclusiv în instanță și/sau prin executare silită.
Da, puteți depune o cerere de reeșalonare. Vă rugăm să ne contactați pentru a discuta condițiile și pașii necesari.
Este important să citiți cu atenție notificarea primită și să ne contactați în termenul indicat pentru clarificarea situației și evitarea măsurilor legale.
În general, este necesar un act de identitate și, după caz, copii ale facturilor, dovada plății sau alte documente justificative. Vă recomandăm să ne contactați pentru detalii specifice.
Da, la solicitarea Dumneavoastră (on-line sau în oficiul comercial din Chișinău, str. A. Pușkin 64) putem emite confirmare privind stingerea datoriei.
Modificările contractuale legate de furnizare nu mai sunt gestionate de SA „Moldovagaz”. Totuși, pentru corectitudinea datelor legate de datoriile existente, vă rugăm să ne contactați.
Activitatea debitorială se referă la gestionarea datoriilor acumulate de către consumatori față de SA „Moldovagaz” până la data de 31.08.2025.
În cazul în care aveți datorii restante aferente perioadei în care SA „Moldovagaz” a fost furnizorul de gaze naturale. Facturile curente trebuie achitate către noul furnizor.
Vă puteți adresa prin rubrica Contacte (în dependență de categorie: debitor persoană fizică sau debitor persoană juridică) sau apela la numărul unic (1304) pentru verificarea situației financiare.
Achitarea se poate face prin canalele de plată obișnuite (terminale de plată, internet banking, oficiile poștale etc.), folosind datele de plată indicate în notificarea primită de la SA „Moldovagaz” sau on-line accesînd rubrica ”Achită factura”.
Neachitarea datoriilor poate duce la inițierea procedurilor legale de recuperare a creanței, inclusiv în instanță și/sau prin executare silită.
Da, puteți depune o cerere de reeșalonare. Vă rugăm să ne contactați pentru a discuta condițiile și pașii necesari.
Este important să citiți cu atenție notificarea primită și să ne contactați în termenul indicat pentru clarificarea situației și evitarea măsurilor legale.
În general, este necesar un act de identitate și, după caz, copii ale facturilor, dovada plății sau alte documente justificative. Vă recomandăm să ne contactați pentru detalii specifice.
Da, la solicitarea Dumneavoastră (on-line sau în oficiul comercial din Chișinău, str. A. Pușkin 64) putem emite confirmare privind stingerea datoriei.
Modificările contractuale legate de furnizare nu mai sunt gestionate de SA „Moldovagaz”. Totuși, pentru corectitudinea datelor legate de datoriile existente, vă rugăm să ne contactați.

