Întrebări frecvente

deschide toate

Compania noastră gestionează în prezent exclusiv activitatea debitorială. Vă invităm să consultați lista întrebărilor frecvente. În cazul în care nu regăsiți răspunsul dorit, vă rugăm să ne adresați întrebarea AICI

Ce înseamnă „activitate debitorială”?

Activitatea debitorială se referă la gestionarea datoriilor acumulate de către consumatori față de SA „Moldovagaz” până la data de 31.08.2025.

Mai trebuie să achit facturi către SA „Moldovagaz”?

În cazul în care aveți datorii restante aferente perioadei în care SA „Moldovagaz” a fost furnizorul de gaze naturale. Facturile curente trebuie achitate către noul furnizor.

Cum pot verifica dacă am datorii față de SA „Moldovagaz”?

Vă puteți adresa prin rubrica Contacte (în dependență de categorie: debitor persoană fizică sau debitor persoană juridică) sau apela la numărul unic (1304) pentru verificarea situației financiare.

Unde pot achita datoriile restante?

Achitarea se poate face prin canalele de plată obișnuite (terminale de plată, internet banking, oficiile poștale etc.), folosind datele de plată indicate în notificarea primită de la SA „Moldovagaz” sau on-line accesînd rubrica ”Achită factura”.

Ce se întâmplă dacă nu achit datoria?

Neachitarea datoriilor poate duce la inițierea procedurilor legale de recuperare a creanței, inclusiv în instanță și/sau prin executare silită.

Pot cere o reeșalonare (plată în rate) a datoriei?

Da, puteți depune o cerere de reeșalonare. Vă rugăm să ne contactați pentru a discuta condițiile și pașii necesari.

Primesc somații sau notificări de la SA „Moldovagaz” — ce trebuie să fac?

Este important să citiți cu atenție notificarea primită și să ne contactați în termenul indicat pentru clarificarea situației și evitarea măsurilor legale.

Ce documente sunt necesare pentru clarificarea unei datorii?

În general, este necesar un act de identitate și, după caz, copii ale facturilor, dovada plății sau alte documente justificative. Vă recomandăm să ne contactați pentru detalii specifice.

Pot primi confirmare oficială privind achitarea completă a datoriei?

Da, la solicitarea Dumneavoastră (on-line sau în oficiul comercial din Chișinău, str. A. Pușkin 64) putem emite confirmare privind stingerea datoriei.

Mai pot modifica datele contractuale (ex. titular, adresă etc.) la SA „Moldovagaz”?

Modificările contractuale legate de furnizare nu mai sunt gestionate de SA „Moldovagaz”. Totuși, pentru corectitudinea datelor legate de datoriile existente, vă rugăm să ne contactați.

Ce înseamnă „activitate debitorială”?

Activitatea debitorială se referă la gestionarea datoriilor acumulate de către consumatori față de SA „Moldovagaz” până la data de 31.08.2025.

Mai trebuie să achit facturi către SA „Moldovagaz”?

În cazul în care aveți datorii restante aferente perioadei în care SA „Moldovagaz” a fost furnizorul de gaze naturale. Facturile curente trebuie achitate către noul furnizor.

Cum pot verifica dacă am datorii față de SA „Moldovagaz”?

Vă puteți adresa prin rubrica Contacte (în dependență de categorie: debitor persoană fizică sau debitor persoană juridică) sau apela la numărul unic (1304) pentru verificarea situației financiare.

Unde pot achita datoriile restante?

Achitarea se poate face prin canalele de plată obișnuite (terminale de plată, internet banking, oficiile poștale etc.), folosind datele de plată indicate în notificarea primită de la SA „Moldovagaz” sau on-line accesînd rubrica ”Achită factura”.

Ce se întâmplă dacă nu achit datoria?

Neachitarea datoriilor poate duce la inițierea procedurilor legale de recuperare a creanței, inclusiv în instanță și/sau prin executare silită.

Pot cere o reeșalonare (plată în rate) a datoriei?

Da, puteți depune o cerere de reeșalonare. Vă rugăm să ne contactați pentru a discuta condițiile și pașii necesari.

Primesc somații sau notificări de la SA „Moldovagaz” — ce trebuie să fac?

Este important să citiți cu atenție notificarea primită și să ne contactați în termenul indicat pentru clarificarea situației și evitarea măsurilor legale.

Ce documente sunt necesare pentru clarificarea unei datorii?

În general, este necesar un act de identitate și, după caz, copii ale facturilor, dovada plății sau alte documente justificative. Vă recomandăm să ne contactați pentru detalii specifice.

Pot primi confirmare oficială privind achitarea completă a datoriei?

Da, la solicitarea Dumneavoastră (on-line sau în oficiul comercial din Chișinău, str. A. Pușkin 64) putem emite confirmare privind stingerea datoriei.

Mai pot modifica datele contractuale (ex. titular, adresă etc.) la SA „Moldovagaz”?

Modificările contractuale legate de furnizare nu mai sunt gestionate de SA „Moldovagaz”. Totuși, pentru corectitudinea datelor legate de datoriile existente, vă rugăm să ne contactați.

În cazul în care nu regăsiți răspunsul dorit, vă rugăm să ne adresați întrebarea AICI