Mii de consumatori au devenit abonați ai serviciului „Cabinetul personal”

Peste 2800 de consumatori SA „Moldovagaz” au devenit abonați ai serviciului „Cabinetul personal” de la momentul lansării acestuia. Potrivit serviciului relații publice al întreprinderii, înregistrarea și folosirea opțiunii pe site-ul www.moldovagaz.md sunt gratuite. Accesând contul său, utilizatorul poate verifica istoricul de consum pentru ultimele 12 luni, precum și bilanțul curent al acestuia.

Alte opțiuni oferite din Cabinet includ posibilitatea de a expedia la distanță indicii curenți ai contorului, precum și să fie descărcată și achitată factura în regim online. Totodată, consumatorul poate lăsa online cererea pentru a resemna sau rezilia contractul, să se adreseze pentru suport la contact-centrul întreprinderii, precum și să plaseze reclamații.

Serviciul este disponibil atât pentru consumatorii casnici, cât și pentru cei noncasnici (persoanele juridice). Mai mult, arhitectura cabinetului personal permite să fie corelate mai multe locuri de consum a gazelor naturale la un singur cont. La fel, indicii contorului pot fi expediați prin intermediul aplicației Viber ChatBot, precum și să fie făcută legătura cu contact-centrul „Moldovagaz”.

Partajează Share Tweet