Bilanțul adresărilor la Centrele relații cu consumatorii

Cca 89 mii de adresări și apeluri telefonice au fost recepționate de la începutul anului la Centrele relații cu consumatorii (CRC) SA „Moldovagaz” și ale întreprinderilor de distribuție a gazelor naturale. Potrivit serviciului de presă al companiei, cel mai mare număr de adresări a fost prelucrat de către angajații Centrului din Chișinău, și anume 27 538. Urmează CRC din Bălți cu 10 564 de adresări, și Centrul relații cu consumatorii din Florești cu 7 929. 

Un volum comparabil de adresări și apeluri a fost recepționat la CRC din Ungheni, după care s-au clasat Centrele din Cahul și Comrat cu 5 951 și 5 805 interpelări respectiv. De la 4 441 până la 4 934 de adresări au fost înregistrate la CRC din Edineți, Ștefan-Vodă, Orhei și Cimișlia. Centrul relații cu consumatorii din Ialoveni a prelucrat 3 821 de adresări, iar CRC din Taraclia 887. 

Printre cele mai frecvente întrebări sunt condițiile de încheiere și reziliere a contractelor de furnizare a gazelor naturale, conectarea echipamentului, precizarea indicilor contoarelor, achitarea consumului curent, restructurarea datoriilor și altele. SA „Moldovagaz” are cca 740 mii de consumatori, printre care 725 mii sunt cei casnici.

Partajează Share Tweet