Cca 89 mii de adresări și apeluri telefonice au fost recepționate de la începutul anului la Centrele relații cu consumatorii (CRC) SA „Moldovagaz” și ale întreprinderilor de distribuție a gazelor naturale. Potrivit serviciului de presă al companiei, cel mai mare număr de adresări a fost prelucrat de către angajații Centrului din Chișinău, și anume 27 538. Urmează CRC din Bălți cu 10 564 de adresări, și Centrul relații cu consumatorii din Florești cu 7 929.
Un volum comparabil de adresări și apeluri a fost recepționat la CRC din Ungheni, după care s-au clasat Centrele din Cahul și Comrat cu 5 951 și 5 805 interpelări respectiv. De la 4 441 până la 4 934 de adresări au fost înregistrate la CRC din Edineți, Ștefan-Vodă, Orhei și Cimișlia. Centrul relații cu consumatorii din Ialoveni a prelucrat 3 821 de adresări, iar CRC din Taraclia 887.
Printre cele mai frecvente întrebări sunt condițiile de încheiere și reziliere a contractelor de furnizare a gazelor naturale, conectarea echipamentului, precizarea indicilor contoarelor, achitarea consumului curent, restructurarea datoriilor și altele. SA „Moldovagaz” are cca 740 mii de consumatori, printre care 725 mii sunt cei casnici.