Rândul electronic va reduce timpul de așteptare la ghișeu

SA „Moldovagaz”  informează că un sistem electronic de gestionare a rândului a fost lansat pe 29 ianuarie în incinta Centrului Relații cu Consumatorii din mun. Chișinău al SA „Moldovagaz”, cu sediul în str. Pușkin nr. 64.

Sistemul de gestionare a rândului electronic va administra în mod eficient timpul de așteptare a consumatorilor la ghișeu. 

Sistemul de gestionare funcționează conform tichetelor înregistrate la terminal și deservite conform numărului preluat. Consumatorii sunt chemați la ghișeu prin semnal sonor și vizual – pe monitorul LCD. Dacă în timpul deservirii unui consumator vor fi necesare operaţiuni la alte ghişee, operatorul are posibilitatea să facă readresarea acestuia.

Avantajul sistemului constă în controlul simplu al fluxului de consumatori şi reducerea timpului de așteptare. Centrul deservește zilnic până la câteva sute de consumatori.

Centrul Relații cu Consumatorii al SA „Moldovagaz” de pe strada Pușkin nr. 64 dispune de 10 ghișee.

Partajează Share Tweet